KoPo etsii uusia pelaajia

Laji on jääkiekko, joukkueen kotipaikka on Helsinki, Paloheinän jäähalli ja pelattava sarja Pk-seudun 4-divari. Joukkueeseen kuuluu 60 jäsentä ja kalenterissa on 0 tulevaa treeniä tai peliä.

Tule pelaamaan III-divaria KoPoon (Helsinki). Etsimme 3-divari joukkueeseemme uusia vahvistuksia. Meillä on hyvä runko kasassa, mutta mukaan mahtuu vielä ketjullinen pelimiehiä. Oletko siis lahjakas, mutta laiska taitonikkari, kovaluinen omanpäänluutija tai muutoin innokas kiekkoilija? Ota yhteyttä ja tule kokeilemaan miten luistin kulkee. Tarvittaessa isompikin kaveriporukka saadaan mahtumaan mukaan.

KoPo (Kosken Pojat) on 70-vuotta vanha Helsinkiläinen urheiluseura. KoPo pelaa tällä hetkellä jääkiekkoa 3-divarissa, Töölöliigassa, sekä ikämiehissä 35, 50 ja 55. Pelaajapolku loppuelämäksi on siis taattu sopivalla taitotasolla. Tapahtumia viikossa noin 2-3 kpl, divaripelit Paloheinässä maanantai-iltaisin.

Viime kausi meni penkin alle loukkaantumisten ja turhan kovan ylemmän lohkon takia. Tulevalle kaudelle aika palauttaa KoPo dominoimaan kolmosen alempaa lohkoa. Tarvitsemme juuri sinua!

Laita viestiä/whatsappia 040 561 0990 (Juha Halmesvaara, PJ Kosken Pojat ry) niin saat lisätietoja joukkueesta/sarjasta ja sovitaan tarkemmin jäillä käynnistä ja/tai joukkueeseen liittymisestä.

Tervetuloa joukkueeseen. Näitä joukkuesivuja on viimeksi käytetty noin 23 tuntia sitten. Lisätietoja joukkueen kotisivulta. Joukkueeseen liittyminen vaatii salasanan. Saat salasanan managerilta tai valmentajalta. Oletko pelaaja? Liity joukkueeseen!
  Lisää joukkueiden pelaajahakuja pelaajapörssissä.